30May 2017

Çevrim süresi, sizin iş planınızda ve organizasyonlara göre hedefleri belirlemenizde en önemli KPI olmalıdır. Bütün alanlarla başarılı 5S uygulanmış olmalıdır. Bütün yapılmakta olan/stokta olan işler görsel olarak tanımlanmalı ve gereken seviyeye getirilmelidir. Standarttaki sapma oranı da görsel olmalıdır. Performanslar görsel olarak görülmelidir ve PDCA döngüsü gelişim için her zaman kültürün içinde yer almalıdır. Kurulum sırasındaki […]

01Haz 2017

Kanban ve 4 Ana Prensibi

Haziran 1, 2017

Kanban’ın Tarihi 1940’ların sonlarında, Toyota, olası olmayan bir kaynaktan daha iyi bir mühendislik süreci buldu: süpermarket. Mağaza çalışanlarının bakkaliye eşyalarını kendi tedarikçilerinin değil, mağazalarının envanterlerine yerleştirdiklerini fark ettiler. Bir ürün satış noktasına yakın olduğu zaman, satıcılar daha fazlasını sipariş ettiler. Toptancıların ‘’tam zamanında’’ teslimat prosesi, Toyota mühendislerini kendi metodları hakkında tekrardan düşünmeye ve yeni bir […]

04Eki 2017

Girişimcinin en değerli kaynağı vakit. Küçük dokunuşlarla çok vakit kazanabilirsiniz. Nasıl mı? Gelin beraber öğrenelim. Excel’de Kaizen eğitimi, ofis çalışanlarının daha etkili ve verimli çalışma yollarını uygulayabilmeleri amacıyla sağlanan 2 günlük bir eğitim programıdır. Eğitim içeriği Kaizen prensiplerinin Excel çalışmalarına uygulanması yollarını içerir. ************** Excel’de Kaizen Eğitimi 28-­29 Ekim, tam gün @ITU Magnet, Maslak EXCEL […]

21Ara 2017

       1. Kaizen küçük iyileştirmeler yaparken, yenilik büyük değişimler yaratır. Kaizen, şirketin üyelerinin devamlılığı olan çabalarıyla küçük gelişmelere odaklanmıştır. Öte yandan, yenilik, teknoloji ve teçhizatın büyük değişimlerinin sonucu olarak büyük, dramatik gelişmelere odaklanmaktadır. Ani, çok büyük gelişimler yaratmasa bile, çok sayıda yapılacak Kaizen’ler ile katedilen mesafe her zaman çok büyük olacaktır.     […]